17 Dis 2011

hamper slumber

salam,alaik...

baru hari ni saya buka hamper.. hasilnya.. taaarrrrraaaaa... lihatlah dibawah... :)






masa pengerusi majlis membaca senarai nama pemenang beserta dengan kategori yang telah dimenangi..saya rasa amat gilang gemilang sekali kerana begini ayatnya..
"johan bagi kategori adobe photoshop..dipersilakan saudari na... is... . beliau adalah johan untuk unisza dalam kategori adobe ini" fuulllamak.. dibawah dewan tu beratus orang sedang menonton pergerakan ku ala "lenggang kangkang" kata mypren..

saya pon kira syok sendiri lah dapat hamper..masa duk bawah tu.. nampak dah ..
"apesal kocik je hamper tuh"haha.. bukan tak tau bersyukur.. tapi ni untuk johan2.. yang bahagian sukan lagi kesian..dapat medal. "bentuk macam budak sekolah rendah..hamper xdak" luah sorang teman.. bukan senang nak rembat bola tu bai.. bab edit2 ngan komputer ni..mau terbeliak bai..

saya bersyukur kerana dapat no.1 sebab saya tak tau bape ramai antor..kot2 saya sorang sebab tu saya dapat no.satu.. kan..kan..walau bagaimana pon.. bukan menandakan ketidakpuasan hati..cumanya, xkisah la besor kee kicik ke.. barang dalam hamper tu perlu la up to date.. paling kurang berkhasiat sikit..ni macam saya masuk peraduan mewarna.. kalo xpercaya tengok jenama diatas.. semua yang bleh bawa mudhorat pada buah pinggang tu..

tahniah kerana malam tu memang best dan teratur..cuma pada johan2 la kuciwa.haha.. sape komen bak ni... ini my privasy opinion.. kalo terbaca okey gak kan.. ho2.. moga ade pembaharuan untuk masa akan datang..

Akhirnya.. bukan material yang diminta (tapi..tu tujuan masuk pertandingan) sebaliknya ingin meraikan majlis yang sanagt bermanfaat itu.. jika orang beri terbaik untuk kita..kita pon mesti balas yang terbaik..akhir kata.. majulah saya untuk diri saya..