16 Dis 2011

curi hati takpe ♥ ♥ ♥ ♥


salam alaik..
permata hati saya.. :)

fenomena matlutfi semakin seperti bintang walaupun sebelum ni sudah seperti matahari. sesape yang belajar falak / astronomi je tahu pepatah hebat diatas..heehe.. lebih2 lagi join team perjelaskan isu semasa hukum hudud. mantop bro..salute..

dari sudut dakwah bil hal.. sangat tersyuka..menyukai.. gitar di tangan KP..ust Nik.. betul lah..sang murobbi.. walaupon terselit sedikit je matlutfi.. kata2 dia juga yang gah. siap ade page.group.mention ayat "curi gitar haram,curi hati takpe" seolah meneggelamkan apa yang dibincnagkan oleh sang murobbi n bob lokman.. pandangan peribadi saya nih..sebab saya minat beliau(matlutfi).kalo ade yang komen..saya lempang dia..dush3!!!!.. namun usaha ini sangat praktikal dan mampu memberi penjelasan terbaik. melebihi share 30,000 sudah difacebook.. saya kagum dengan fikrah matlutfi.. :)

jeng kreng(putus asa/semua xjadi) melanda apabila esemen saya berpage2..hilang begitu sahaja ekoran cabut bateri laptop..just cas.. tetiba blackout sekojap..maane xmelentingnya diriku ini.. terdiam dan terpinga2..saat ini matlutfi pon xdapat membahagiakan hidupku meskipun dia datang sendiri@tujukan video untukku(ce kemaskini ayat hang deh..) NAMUN... ade hikmahnya..

1) saya bleh rehatkan otak yang sudah low functiom
2) saya bleh kuar jumpa kawan2
3) saya jalan2 ambik angin kul 2 baru balik sorang diri(ni conpem xbetoi da)
4) saya boleh sembang fb ngan kawan2 lama saya sebab saya ofline selama ni
5) saya boleh luah rasa cinta dengan kekasih hati saya ni (blog ni la)
6) saya boleh tidur awai jika mampu
7) saya boleh menonton gambar anak2 saya..

banyakkan.. kelebihan dia.. jom thinkpositif.. semua sudah penat..senggat pon sudah hilang.. wahai laptop..hang curi hati xpe..hang hilangkan esemen..haram tau!!

jom siapkan esemen tonite..esok full pogram..mak suh balik oii.. banyak kojean,..

2 ulasan:

Admin berkata...

Huhu..
t la, kalau nak hidup aman,
kena selalu think positive :)

Nurul Iman "Yakinlah Allah Kan Ada ^^," berkata...

iye.. lupakan ape yg orang buat..tapi fikir apa mereka kata supaya kita tak selalu rasa betol.. musuh adalah orang yg paling jujur tentang diri kita.. :)