29 Nov 2010

terima kasih puan


salam sebersih fikrah didada..

moga2 kalam dari hati mampu dihayati..

dalam kul11 bersiap ke dewan exam, terasa debaran.biasanya tak la sebegini.erm.. semua yang masuk ke dewan exam disambut oleh puan dan menyallaminya sebagai ambil berkat dan semanagat. tiba giliran diri ini..setelah bersalam terus puan mencium pipi ini. tergaman dan terharu. sebak terasa. sis sorang je diperlakukan sebegitu. malam tadi telefon puan untuk bertanya khabar pada tujuan utama dan tujuan lainnya untuk bertanya tentang kekeliruan soklan yang masuk exam dan sis menjadi orang pertama yang tahu puan mendapat cucu sulung.sangat bahagia puan ketika itu. puan berjanji untuk memberi sedikit hint u exam namun sampai ke pagi tidak ada..tetapi kami tak la mengharap sebab kawan2 semua ade dah bagi soalan spot. pagi itu puan menyatakan kemaafan sebab masalah tertentu. sis cukup kagum sikap perihatin puan. satu lagi puan kata berhutang dengan sis satu msj. hurmm..dah lama sis tu..puan masih ingat dia xsempat balas. allah.. cukup sis kagum dengan pensyarah yang merangkap kaunselor..hormat dan ambilberat.moga allah merahmati puan.terima kasih puan
alhamdulilllah.banyak nikmat yg telah allah kurniakan. pertama kali dalam exam tadi. blur saru soalan walhall semua telah dihadam sebaiknya. puas dah baca selawat,alfatihah ayat5. fafahamna.. tidak kunjung tiba juga jawapan 4 markah tu..akhirnya terpaksa bertanya kepada puan.. memang dijangka puan akan membantu.itu yang menyebabkan seusaha mungkin tidak bertanya. terima kasih puan.

banyak yang sis belajar dari puan. sekeliling tidak sempurna untuk dijadikan teladan tapi puan mampu membentuk satu teladan dengan keadaan sekeliing..huhu..faham ke tidak entah ayat nih. :) apapon terima kasih puan.

beliau adalah puan hafiah binti yusof
pensyarah unisza..ibu kepada kami..

2 ulasan:

NooR AzLen BinTi HaRoN berkata...

assalamualaikum..kisah ini sya pnh baca dulu..Moga AlLah melindungi kita semua.AMIN YA RABBAL ALAMIN

Nurul Iman "Yakinlah Allah Kan Ada ^^," berkata...

ha? kisah yg same.. ni citer my lecturer.. :>