21 Okt 2009

<< YA ALLAH..AKU SANGAT MENYAYANGINYA.>>

salam ukhwah fillah..

cukup terharu kala gelora hati belum reda..tika sepi berbaki dijiwa.. hadirnya sahabat2 seperjuanganku dalam memberi semangat untuk meneruskan hidup ini.. takziah buat sahabat@kakak ku.. kak bad kerana sebentar tadi..ayahnya telah kembali ke rahmatullah.. begitu tabah dirinya tatkala sedang bergurau senda bersama kami,terima panggilan telefon dan masih mampu tersenyum mengkhabarkan berita sedih ni..ya ALLAH kalaulah kami mungkin dah terjelopok @ pengsan.. semoga ALLAH bagi kekuatan..

pada saat ini..sis teruja untuk ungkapkan ucapan terima kasih buat seseorang yang amat penting dalam hidup ini..sis begitu beruntung dikurniakan sahabat dan merangkap seorang kakak dalam hidup sis..perkenalan yang begitu indah untuk diungkit kembali..untuk dikenang dan diceritakan..syukur sangat punya sahabat sepertinya.. tika resah dia turut gelisah..tika berduka dia turut terasa..tika menangis dia bersama berkongsi..tika sis jatuh,dia yang bangunkan..

Dalam persahabatan ini..sis selalu andaikan..andai sahabat ini jauh dan
Justify Full
tanpa dia disisi sis..bagaimana sis mengharungi mehnah dan segala ujian ini..betul..ALLAH sebaik tempat bergantung..itu sudah pasti..namun ALLAH kurniakan sahabat untuk kekuatan disepanjang jalan ini..sis takut memikirkan..perpisahan yang bakal bertamu..



dedikasi ini buat sis shahirah(khususnya) n ayu serta sahabat pendampingku..

"aku beruntung dikurniakan sahabat sepertimu..andai aku salah..ubahlah..andai aku terpesong..palingkanlah..andai aku berundur..pimpinlah ke hadapan..andai aku terjatuh..hulurkan tangan..andai pernah aku mengguriskan hati..maafilah..andai aku sedang menyakitkan hati..maafilah..andai akan datang aku akan terus begitu..maafilah..aku betul2 lemah tanpa persahabatan ini" -sis nadya to sis yusro

Tiada ulasan: