17 Sep 2009

salam akhir ramadhan..selamat pulang berhari raya&selamat sampai n selamat kembali





salam penghujung ramadhan..tangisan kepiluan kerana ini mungkin ramadhan terakhir..apatah lagi bersama kengkawan n sahabat tahun akhir.. buat diri sendiri..mungkin ada mungkin tidak..penghujungnya sukar untuk dilalui..baru semalam rasanya berbuka puasa pada hari pertama..xmuat surau plak malam terawikh tu..siap ada sembahyang kat luar..namun semalam..2saff jew..muslimin lak..imam n bilal..mungkin ramai yang balik tapi ramai lagi yang duk kemas2 barang..ramadan kian sepi..

apapun..coretan sebelum diri ini pulang juga ke rumah pada kul3 ni..merempit bersama minah rempit solehah..ada kew?hehe..apapun.. didalam libry yang menjadi saksi ni..
sis memohon bebanyak2 kemaafan.andai ada silap dan salah..terguris hati..terasa jiwa..terutama member kelas la..nak jadi baik bukan mudah..amarmakruf nahi mungkar lagi susah..mcm2 org duk kata kat kita..tapi inilah jalan dakwah..nak mengaku berjuamg menegakkan islam..inilah ujian yang harus ditempuhi.. perit,pahit..tapi manis jugak akhirnya.. buat sahabat sohabiah..masing2 kenal sis macamne..bekeng?serius?kurang mesra? tapi baek hati kan..kan?kan?hihi..akhir kalam.. salam aidil fitri...maaf zahir dan batin..

pada senior sis yg nak kawin raya ke3(kak sa) n ke6(kaka amiey) ni..kalu ada kesempatan insyaALLAH akan sampai gak ke walimah tu....tahniah. semoga bahagia hingga ke syurga..

1 ulasan:

radin berkata...

Salam kenal...Anak Antro juga ya..!!!

Artikel ya Nice bangaet!!!