2 Ogo 2016

yakin dengan rezeki tuhan

bismillah..

"tengok,, awak keluar rm600 selesaikan hutang2.. Allah bagi cash periuk noxxa 1" kata suami..
hari ini rase ingin melompat2 dan senyum lebar ke telinga..
bertuah memiliki bos n kak ipar yg ckup pemurah sifatnya. Alhamdulillah.. semoga Allah murahkan rezeki beliau.. dihadiahkan periuk noxxa yang sudah lama diusha2 di FB. nak beli cash rase mcm banyak lagi perkara yang perlu diberi perhatian.
hari ini juga terasa kebebasan hutang, motor yang dibeli setahun yang lalu kini selesai pembayarannya, terasa amat ringan dada dan kepala. asalnya astro sudah dipotong, hilang lagi satu kelegaan..uhuu.. tapi gatai pulak kepala gi angguk untuk pasang skybox,. terebang rm150. sekarang ni hanya berbaki hutang sofa rumah bonda 1 bulan, pembayaran yuran sem 3, berbaki pinjaman yayasan terengganu dan PTPTN. moga Allah bagi kelapangan. sementelah ini, berusaha untuk melebihkan kewangan untuk menghantar ayahda dan bonda menunaikan umrah hujung tahun ini atas usaha adik beradik. MasyaAllah.. rase xpercaya.. itu ajelah hadiah yang dapat kami berikan kepada mereka. love you mak..
4 hb result exam ukm keluar. semoga Allah permudahkan urusan saya untuk terus GOT sem 4 nanti. tapi..............sampai sekarang xmula2 lagi,. ape da,...
ok stop..
jom kita fokus tesis.. robbi yassir wala tuassir.

Tiada ulasan: