15 Feb 2010

<<:::::TiTiaN pErJaLaNaN::::>>

CUTI MIDSEM TELAH BERMULA..huh! satu keluhan berat dilepaskan..mane tidak diri ini capet..baru pulang dari satu kem fasilitator..pah2 pula berehlah dengan keluarga tercinta..seterusnya sekarang ni berada di kampus untuk meneruskan pengajian yang tidak berkuliah..saje lepak dikampus..sementara rumahku yang hampir sebulan tidak dijenguk..ku simpan rindu dihati..
kem fasilitator..sebagai fasi yang diharapkan dapat membentuk remaja2 masa kini..ana yang dhaif lagi faqir cuba melaksanakan tugas dengan sebaiknya..betullah pepatah melayu.. melentur buluh biar dari rebungnya..kalu tak diasuh dari kecik..bila dah remaja nie..susah dah nak bentuk..jiwa ingin kebebasan..hidup tiaaada tujuan..dalam kem nie..cuba membentuk remaja berjiwa muslim..aisy..susah sangat,..apapon..hanya ALLAH yang mampu untuk mempersatukan hati2 org yang beriman..ana selalu sebutkan..dalam surah al anfal ayat 63.. kami dah wat yang terbaik walau tido banyak gak..hu2..
lepas sampai mpkt semalam jam 4.30 petg..ana pon menunggu my sis datang ambik dimasjid putih..huh!penatnaek bas 2jam je..pagi tadi seawal jam8pagi..bertolak ke sekayu..jam 9.30 sampai,ana terus terjun sungai..pah2 tiba la tentera2 berkereta..hu2..geng2 anak2 sedara ku seramai 8orang terjun sama..sejuk sangat air pagi tu...dingin n nyaman sekali..sampaikan budak2 nie biru..muzammil la yang paling ketara..macam parkinson..hak2..aufa mampu bertahan walaupon macam abg dier jugak..terubat rindu dapat jumpa mak..hu2..lam kul3 dah bertolak balik.....sampai kampus kul 4.30..penaat sangat..hidup ni umpama titi..kan?kena berani melangkah dan teruskan perjalanan walau kadang2 ader tersangkut dengan benda2 sekeliling..hari ini rasa gundah gelisah kembali....ya ALLAH..hanya ENGKAU menjadi saksi..

Tiada ulasan: