24 Jan 2010

sebuah pertemuan...


salam sejahtera dan selamat malam..coretan terkini...

semalam pusing2 bilik kak syiroh..duk menyembang..mengumpat..mengata sket2..hik88..pah2 dia bagi la satu cd tazkirah..nak suh kami taubat balik la tuh!..sis tengoklah tajuk "bisikan syaitan" ustaz muhammad kazim elias al hafiz.. hu??sapa ni..tak pernah kenal pon..kak syiroh pon suh dengaq dulu..best katanya..sis pown bawa balik dengar.. kul11 mlm start wat asgment.batuk macam nak putus urat usus..minum madu xjadi ape..minum jus tok guru pon sama..minum air bertambah2..xbley fokus..dengaqlah cd yang diberi tadi..punyalah gelak sebesar2 nya..hu2..best..sampaikan kul3pg pon tak terasa..asgment siap pon tak ngantuk lagi duk dengor..best..memang penceramah baguih sangat.. kaloo kat terengganu ning or timur.. ustaz azhar idrus.. kaloo utara.. memang ust ni la kot..harap korang semua dengar la ye..banyak petua2 dapat dari ostaz ni..best..5 bintang la sis bagi..tadi dah presentation asgment yg buat malam tadi..buleh la..dalam suare rock n roll nie..memang xbersedia..tabik la kak adeq maryam almaniri kita..cara pengucapan dah bertambah baik..emm..pah2 pi senamrobik tadi..best..tapi panas sanagt..xselesa..ramai plop tu..malam nie..nak siapkan asgment ekonomi..myb sok present..pah2 nak study sket2..he2..sok ade kuiz fiqh islami..buleh ke..ngantuk tahap cipan nie..

ALFadhil Ustaz Mohammad Kazim bin Elias Al Hafiz adalah merupakan Pengerusi PUSAT PENDIDIKAN AL BARAKAH. Selain mengajar sepenuh masa untuk kelas pengajian di PUSAT PENDIDIKAN AL BARAKAH, beliau juga aktif menyampaikan kuliah dan ceramah bukan sahaja di negeri Perak tetapi juga di seluruh Malaysia. Al Fadhil Ustaz Kazim juga adalah merupakan penceramah tetap di Radio Perak FM.

1 ulasan:

naim berkata...

salam.. ana minat ustaz kazim... ^^